2013-05-06
21:36:11

Måndag igen!
Var i stallet hela dagen igår och ordna och fixade :) Allt flöt på smidigt och jag kunde sola lite då och då, tyvärr kom molnen så det blev kallt men ändå!
 
Imorse var det verkligen inte min morgon, tog på mig pyjamasbyxorna istället för ridbyxorna (lovar, jag bytte) sen försökte jag låsa upp bilen med rumsnyckeln och tillsist så körde jag fel i en rondell när jag skulle handla fika. Och i den rondellen visste jag precis vart jag skulle men ja. Hjärncellerna tog sovmorgon!
 
Mina tre unghästar fick gå som handhäst idag, Aradis fick största guldstjärnan, hon bara jaja jag går väl här då.. De andra två skötte sig också bra men var lite mer skeptiska till en början..
Släppte ut dom, red Ósk en sväng, gillar den hästen mer och mer :) Fixade med stona, gav dom kraftfoder.Longerade Leffe och badade + flätade om Kynnirs man :) På kvällen kom Totte och skodde så han fick slå på en tappsko på sin häst (Roshildur)! Nu har hon skor på alla 4 igen och det är bara att tuta och köra igen!
 
Tog Glás en snabbis i longering också, hon behöver bli tamare ;) Hehe nä hon är duktig men hon fick nog inte så mkt utlopp för sin energi på handhästningen. 
 
Tog in alla Tess hästar, så hon slapp det sen när hon visat klart hästarna..
 
Jätterörigt och jätteflummigt inlägg, förlåt för det men som sagt, hjärncellerna är inte på topp idag!
 
Ni får lite bilder istället :)
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: