2013-05-22
22:23:58

Har inget att skriva om..
Gör ju typ samma saker på dagarna :P
 
Aradis och Roshildur börjar bli riktigt ridbara och fina, nu gäller det bara att hålla motivationen kvar hos dom! Vi har fått reda på våra examinationsdatum, ;) Det blir hemligt sålänge!
Glás går från klarhet till klarhet och det spända har ersatts av lathet. Haha, men det blir nog bra när vi hittar en balans i det ;) Hon är också riktigt ridbar och fin och bjuder mot tölt för det mesta! Duktiga hästen!
 
Annars så knallar det på bra, vi var på Eidfaxi-tävlingen i helgen, Tess tävlade Efni och Kynnir! Båda slog till med SM-kvalpoäng, sjukt roligt!! Kynnir var redan kvalad men ändå! Nu ska jag komma på ett bra sätt att fjäska på så jag får vara hästskötare på SM, HEHE ;)!!
 
Jag har en favorit här på gården, en av många, Ósk heter hon, har nog skrivit om henne innan! Hade man vart gjord av pengar så skulle hon redan vart min....
 
Har inte så mkt mer att skriva, i helgen är det bedöming och Tess ska visa en häst och jag och Natalie ska med som support, sjukt kul!!
 
 
Idag får ni två bilder iaf, en på Ósk och en på Aradis :)
Kommentar:
#1: Malin

Min fina Aradis! Den bilden gjorde mig glad! :)

2013-05-22 @ 23:22:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: