2013-06-01
22:49:50

Lördag!
Sista veckan på praktiken flöt på bra och igår var det dags för min examination. Det gick väl sådär men jag är nöjd med mina pållar! Så nu är det bara att vänta tills på Måndag då vi får resultaten, hehe! Kelly gjorde sin examination i tisdags och hon va också nöjd! Så det är skönt att vi är nöjda, nu ska vi bara vänta på dommen. 
 
Idag åkte två av mina unghästar tillbaka till Öland, skitjobbigt att säga hejdå! Och det va ännu ett tecken på att praktiken är slut. Jag har trivts (och trivs) väldigt, väldigt bra hos Tess och jag vill verkligen INTE lämna det. Haha ska binda fast mig i en box och vägra åka därifrån ;) Så nu ska man lixom veta vart man ska ta vägen och vad man ska göra osv. Det vet inte jag så har ni tips så tar jag tacksamt emot det :)
 
Skriver på måndag om hur det gått för oss!
Ha det bra!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: