2013-04-17
07:09:49

Ute på praktik!

I torsdags så hade vi sista skoldagen, först ridning för Linda och det gick kanoners! Skönt att få igenom hästen såhär sista dagen ;)

Allra sista lektionen var ridlära, vi fick bara tilllbaka proven och fikade lite, sen var det slut :(

I lördags så flyttade jag Sleipnir till Tess och på em kom två av unghästarna.

Jag har bara tre unghästar så jag hoppas det går bra ;)
Glas- e:As fra Armoti ue:Randver fra Nyabae
Aradis- e: Veigar fra vakurstödum, ue: Saer fra Bakkakoti
Roslilja- e:Soldan fra Hvitanesi
Bra stam och alla rörde sig kanonfint när Heléne var här igår.
Annars så jobbar jag mest med unghästarna, hjälper Tess att rida lite hästar och gör lite stalljobb!
Jag har det sjukt bra och ska försöka uppdatera lite mer :)

Nu väntas en lång och rolig dag!
Ha det gott!
Och håll tummarna för att Kelly bloggar från sin praktik ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: